Troye Sivan – Dance To This ft. Ariana Grande

Lyrics:
Young ambition
Say we’ll go slow but we never do

Premonition:
Seeing me spending every night with you

Yeah under the kitchen lights
You still look like dynamite
And I wanna end up on you
Don’t need no place to go
Just put on the radio
You know what I wanna do

We can just dance to this
Don’t take much to start me
We can just dance to this
Push up on my body
And you know we’ve,
Already seen all of the parties
We can just dance to this
(We can just) We can just dance to this

[ARIANA]
Dear beloved
Bring those 501s a bit closer, bit closer
And dear my lover
Do that thing we never do sober, sober

[BOTH]
Under the kitchen lights
You still look like dynamite
And I wanna end up on you, yeah
We don’t need no place to go
Just put on the radio
You know what I wanna do

We can just dance to this
Don’t take much to start me
We can just dance to this
Push up on my body
And you know we’ve,
Already seen all of the parties
We can just dance to this
(We can just) We can just dance to this

I don’t want to sleep tonight
I just want to take that ride yeah
I don’t want to sleep tonight
I just want to take that ride yeah

We can just dance to this
Don’t take much to start me
We can just dance to this
Push up on my body
And you know we’ve,
Already seen all of the parties
We can just dance to this

We can just dance to this
Don’t take much to start me
We can just dance to this
Push up on my body
You know we already seen all of the parties
We can just dance to this
We can just we can just dance to this

 

Twenty One Pilots: Jumpsuit

Lyrics
I can’t believe how much I hate,
Pressures of a new place roll my way,
Jumpsuit, Jumpsuit cover me,
Jumpsuit, Jumpsuit cover me.
I crumble underneath the weight,
Pressures of a new place roll my way,
Jumpsuit, Jumpsuit cover me.
Jumpsuit, Jumpsuit cover me.

Spirits in my room, friend or foe?
Felt it in my youth, feel it when I’m old,
Jumpsuit, Jumpsuit cover me,
Dusting off my Jumpsuit.

I’ll be right there,
But you’ll have to grab my throat and lift me in the air,
If you need anyone,
I’ll stop my plans,
But you’ll have to tie me down and then break both my hands,
If you need anyone.

 

Mastiksoul “Tou na moda” feat. Los Manitos / Team Strada

Lyrics

Como é que é pessoal
Quero ver toda a gente com as mãos para cima.

Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
Todo o mundo vamos
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita

“Mekie” agora é só para elas
Mexe o bumbum
Bumbum (6x)
Mexe o bumbum
Bumbum (6x)
Mexe o bumbum (6x)
Ela mexe o bumbum

Chapito mostra para elas
( Vai )
Eu já sei que ela está querendo
Ta me olhando e ja ta descendo
Então desce só devagar
Não precisa mais de parar
Faz gostoso pra me pegar
Tou no boda vou festejar
Ela veio me provocar
E não para de me tocar
Ela é safada
Ela e maluca
Ela seduz só com um toque na boca
Eu resisti
mas ela dá a volta
Cuidado com ela

Eu tou na moda (8x)
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
Haha (Vai)
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
Todo o mundo para a esquerda
Todo o mundo para a direita
“Mekie” agora é só para elas
Mexe o bumbum
Bumbum
Bumbum
Bumbum
Mexe o bumbum
Bumbum (6x)
Mexe o bumbum (6x)
Ela mexe o bumbum

Chapito mostra para elas

Ela desceu devagarinho
Me apertou e deu um beijinho
Eu tou louco e não é pouquinho
Tem cuidado não sou santinho
Faz gostoso pra me pegar
Tou no boda vou festejar
Ela veio me provocar
E não para de me tocar
Ela é safada
Ela é maluca
Ela te seduz com um toque na boca
Eu resisti
mas ela dá a volta
Cuidado com ela
Eu tou na moda (8x)

“Mekie” agora é só para elas
Mexe o bumbum
Bumbum (6x)
Mexe o bumbum
Bumbum (6x)
Mexe o bumbum (6x)
Ela mexe o bumbum

 

Katy Perry – Witness

Lyrics:
If I lost it all today, would you stay?
Could my love be enough to stimulate?
If shit hit the fan, grenades got thrown
Would you still show, oh?
Could you go down with me to the mat?
Could we get back up and eventually laugh?
Roll eyes at highs, cheers in the lows, and stay in the flow, woah

‘Cause I, I only got this life
And I ain’t got the time, no
Not to get it right, oh

We’re all just looking for connection
Yeah, we all want to be seen
I’m looking for someone who speaks my language
Someone to ride this ride with me
Can I get a witness? (Witness)
Will you be my witness? (Witness)
I’m just looking for a witness in all of this
Looking for a witness to get me through this

When you tell me everything, and there’s no holes
You can scroll through anything, you’ve got the codes
Nothing to hide, it’s all in their eyes
And we just know, wo-ow

‘Cause I, I only got this life
And I ain’t got the time, no
Not to get it right, oh

We’re all just looking for connection
Yeah, we all want to be seen
I’m looking for someone who speaks my language
Someone to ride this ride with me
Can I get a witness? (Witness)
Will you be my witness? (Witness)
I’m just looking for a witness in all of this
Looking for a witness to get me through this

Will you be my witness?
Could you be the one that speaks for me?
(Will you be my witness?)

We’re all just looking for connection
Yeah, we all want to be seen
I’m looking for someone who speaks my language
Someone to ride this ride with me
Can I get a witness? (Witness)
Will you be my witness? (Witness)
I’m just looking for a witness in all of this
Looking for a witness to get me through this